El proper 19 de juny de 2014, presentarem en un acte públic a Barcelona, els primers informes de la Central de Resultats de la Recerca en Ciències de la Salut.

• En aquest acte es presentaran els documents:
    Primer informe amb dades nominals dels centres i instituts de recerca biomèdica catalans participats pel Departament de Salut.
  • Informe monogràfic sobre la capacitat d’arrossegament de dos grans instituts d’investigació sanitària catalans: Institut d'investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS) i Vall d'Hebron Institut de Recerca (VHIR).

Hi comptarem amb la presència de l'Hble. Sr. Boi Ruiz, Conseller de Salut.

El programa preliminar es farà públic properament.

Lloc: CaixaForum Barcelona, Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038 Barcelona
Data: 19 de juny de 2014
Horari: 10 a 14 hores (aproximadament)

Inscripcions tancades en arribar al límit de la capacitat de l’auditori.

Les inscripcions a la jornada de "Presentació dels informes de la Central de Resultats de la Recerca en Ciències de la Salut" s'han tancat en arribar les persones inscrites al límit de la capacitat de l'auditori.

En aquests moments obrim una llista d'espera per si teniu interès en assistir-hi. Les places que quedin lliures d'aquí a la celebració de la jornada del proper 19 de juny s'adjudicaran d'acord amb l'ordre d'inscripció a la llista d'espera.

Si voleu inscriure-vos a la llista només heu d'enviar un correu a l'atenció del Sr. Antoni Parada, aparada@gencat.cat