V Setmana de la Recerca a la Facultat de Medicina

La Facultat de Medicina de la UB, centre agregat al HUBc, celebra la Setmana de la Recerca i obre les portes al públic en el cicle Ciència Oberta al Barri, en què, mitjançant tres conferències de divulgació, es vol donar a conèixer la recerca que duen a terme els professors i investigadors d’aquesta Facultat. Enguany, el cicle tindrà lloc els dies 7, 8 i 9 de maig.
La tasca investigadora que es duu a terme a la Facultat de Medicina ha permès situar la UB entre les primeres universitats als rànquings d’excel·lència en el camp de les ciències de la salut. L’objectiu del cicle Ciència Oberta al Barri és donar a conèixer aquesta recerca innovadora en l’entorn més proper, el barri, però també a totes aquelles persones interessades en els progressos de la medicina actual.

Calendari de conferències

Les conferències, de lliure accés i dirigides a públic general no especialitzat, es faran a l

Dimarts, 7 de maig, 18.30 h
«Recerca en vacunes: de la verola a la sida»