Campus de l'Alimentació de Torribera, Universitat de Barcelona

Campus de l'alimentacióEl campus està situat al recinte de Torribera, al municipi de Santa Coloma de Gramenet, dins un terreny amb una superfície total de trenta-quatre hectàrees, a tocar del parc de la Serralada, a la serra de la Marina.

En el futur es concentraran en aquest campus tots els ensenyaments de la Universitat de Barcelona relacionats amb les ciències de l’alimentació, cosa que implicarà que hi sigui present un nombre elevat d’estudiants. Alhora, està destinat a concentrar-se en aquest espai tot el potencial dels grups de recerca vinculats a la ciència i la tecnologia dels aliments, la nutrició, la salut i els aspectes socials i econòmics de l’alimentació. Actualment, acull els estudis de Nutrició Humana i Dietètica i també els de Ciència i Tecnologia dels Aliments.

Més informació: dossier de premsa sobre el Campus de l'Alimentació de Torribera.