Centre de Recerca en Salut Internacional de Barcelona (CRESIB)

Centre de Recerca en Salut Internacional de Barcelona CRESIBEl CRESIB és un centre de recerca impulsat per diverses institucions de primer ordre, acadèmiques i de recerca biomèdica. El van constituïr l'any 2006 la Generalitat de Catalunya, la Universitat de Barcelona, l’Hospital Clínic de Barcelona i l’Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS). Des del maig del 2010, el CRESIB està integrat en l’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGLOBAL).

La missió del CRESIB, tal com s’expressa en el pla estratègic, és millorar la salut global per mitjà de la recerca i de la formació. La recerca s’hi organitza en una matriu d’àrees i de programes que s’interrelacionen per generar coneixement i per compartir-lo en temps real, d'una manera dinàmica i eficient.

Al web del CRESIB es pot trobar més informació sobre aquesta organització científica innovadora: personal investigador, projectes de recerca, publicacions, seminaris i altres activitats científiques i de formació, ofertes de feina i notícies.