Recerca

Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras (IJC)

L'Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras (IJC), centre CERCA de la Generalitat de Catalunya, es va constituir amb l'objectiu d'impulsar la recerca biomèdica i el desenvolupament de la medicina personalitzada de les hemopaties malignes i, especialment, de la leucèmia.

Català

Instituto de Investigaciones Biomédicas August Pi i Sunyer (IDIBAPS)

Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer IDIBAPSEl Instituto de Investigaciones Biomédicas August Pi i Sunyer (IDIBAPS) es un centro

Espanyol

Institute for Bioengineering of Catalonia (IBEC)

Institute for Bioengineering of Catalonia IBECThe Institute for Bioengineering of Catalonia (IBEC) is an interdisciplinary research centre focused on bioengineering and nanomedicine, based in Barcelona.

Anglès

Instituto de Bioingeniería de Cataluña (IBEC)

Instituto de Bioingeniería de Cataluña IBECEl Instituto de Bioingeniería de Cataluña (IBEC) es un centro de investigación que abarca gran parte de los ámbitos de la bioingeniería, desde la investigación más básica a las aplicaciones médicas, con el afán de actuar como referente internacional en este campo.

Espanyol

Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC)

Institut de Bioenginyeria de Catalunya IBECL'IBEC és un centre de recerca que s'ocupa de gran part dels àmbits de la bioenginyeria, des de la recerca més bàsica fins a les aplicacions mèdiques, amb l'afany d'actuar com a referent internacional en aquest camp.

Català

The Institute of Photonic Sciences (ICFO)

The Institute of Photonic Sciences ICFOLight, especially laser light, is one of the most useful and promising technologies currently available to humankind. ICFO's research programs target the global forefront of photonics, and aim to tackle important challenges faced by society as a whole.

Anglès

Instituto de Ciencias Fotónicas (ICFO)

Instituto de Ciencias Fotónicas ICFOLa luz, concretamente la luz láser, se ha convertido en una de las herramientas fundamentales para el avance científico, tecnológico y económico en muchas áreas, que van desde las telecomunicaciones e Internet hasta las ciencias de la vida y la salud, el medio ambiente y el entretenimiento.

Espanyol

Institut de Ciències Fotòniques (ICFO)

Institut de Ciències Fotòniques ICFOLa llum, concretament la llum làser, s'ha convertit en una de les eines fonamentals per a l'avenç científic, tecnològic i econòmic en moltes àrees, que van des de les telecomunicacions i Internet fins a les ciències de la vida i la salut, el medi ambient i l'entreteniment.

Pàgines